damlaemre 5+4 olduk bugün kahverengi akıntım geliyordu zaten her gun günde bir tane folikasit kullanıyorum doktorum progestan vermiş günde 3kere daha doğrusu ben bu sebebten dolayı akşam acıle gittim neden geldi diye dogumhanedeki ebe yazdı onu bana eşimde doktoruma sordu bugün kullanabilir
meva_ damlaemre canım yerleşme kanaması diyolar genel de ama sen yine de bi doktoruna görün en doğru kararı o verir yönlendirir seni
OgretmenEva damlaemre hamilelikte her türlü lekelenme ve kanama tehlike habercisi olabilir progesteran verdiyse kullanın mutlaka kendinizi yormayın uzanıp dinlenin