27+2 olduk ama zaman geçmiyor ya idrar yolu enfeksiyonu falan çok yanma yapıyor birkaç iş yapsam belim kopuyor ilk gebeliğim sağlıklı olsun da doğuma kadar benim çektiklerim pek önemli değil sadece enfeksiyondan dolayı ya erken doğum yaparsam diye korkuyorum bazen çok kötü oluyorum çünkü