Bsrbyrk Kızlar geçen haftalarda idrar ve kan tahlillerim yapılmıştı bir şey çıkmadı ama karnım bugün acayip kaşınmaya başladı 32+3 üz bugün. Başına gelen var mı son haftalara doğru normal mi yoksa kolestazla ilgili olabilir mi
Cerenbelis1 Bsrbyrk bende de var o kaşıntı nemlendirince iyi geliyo karnımız iyice büyüdüğü için geriliyo ve kaşınıyo
LavinsMom Bsrbyrk kasinmaya dikkat et bende once karnimla basladi catlak olacak diye bekledim ama gebelik alerjisi oldum bacaklarima kollarima yayildi. 🤦🏻♀️
Bsrbyrk Cerenbelis1 çatlak kremini düzenli süremiyorum zaten, az önce bi süreyim dedim kaşıdığım için herhalde bayağı kızarmış
Bsrbyrk Mucizem_01011 ay Allah korusun dikkat edeceğim mecbur nemlendiririm de bir şey olmaz inşallah