Kızlar selam bugünkü kontrolde rahim uzunluğu 1.5 cm ama rahim açılmaya da başlamış dedi doktor yarım cm bile değil henüz
Aşağıdan batma bıçak saplanır gibi şikayetlerim oluyor zaman zaman açılmaya bağlıyorum
sürekli istihrahat etmeye çalışıyorum
Sizce doğum ne zaman olur bunu yaşayan oldu mu?