Hilalk ilk 3 ay düşük tehlikesi 4 ay kum döktüm 5 . Ay covit oldum 6. Ay sancılarım başladı acilmam başladı progestan hamilelgn basndan sonuna kadr kullandm gibi birsy 6. Aydan sonra 2 günde bir sancilri kesmk için serum yemstm 37+6 da sezeryynla doğdu oğlum şimdi ikinciye hamileym inşallah bu sefer güzel geçer