Merhaba herkese oğlum 6 aylık olmak üzere sünnet yaptıracağız hastanede ancak hastane genel anestezi ile uyutularak sünnet işlemi yapıyor kolay bir işlem belki ama içim içimi yiyor sürekli. Biraz geç kaldık hasta oldu geçsin diye bekledim derken bu zamanı buldu. Genel anestezi ile uyutularak sünnet yaptıranlarınızdan fikir almak istiyorum nasıl geçti süreciniz damar yolu bile açmıyoruz dedi çocuk cerrahı ama gerçekten insan korkuyor