Sibel1996 Bebek arabasında zorlandığım kadar hiç birşey de zorlanmadım sanırım. Hangi model bebek arabası aldınız arkadaşlar 😊 ben kraft düşünüyorum. Ama 2 3 model arasında kaldım. Kenya, time s, lima wb kullanan ve memnun kalanlar var mı acaba?
Memolininannesi Sibel1996 travel sistemden uzak dur derim sürüş çok rahat ama taşıması araba bağajına koyması vs zor vardı sattım elimde
Sibel1996 Travel sistem artık baya hafiflemiş. Kenya modeli kuş gibiydi. Baya da küçültmüşler. Ama çokta para vermek istemiyor insan.