Kızlar bebeğim 18 günlük ve memeyi reddediyor. Doğduğunda 2 gece kuvozde kaldı ve orada biberonla beslediler ve alıştı sanırım. İlk zamanlar yine biraz biraz tutuyordu memeyi ama son iki gündür asla istemiyor. Kafasını geri çekiyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Sütümü sağip veriyorum ama her sağımda anca bir öğünlük süt cikarabiliyorum. Süt sağmaktan çok yoruldum. Biberon yıkamaktan pompa yıkamaktan ellerim yara oldu. Tekrar memeye nasıl alıştırabilirim. Benzer durum yaşayıp sorunu çözen oldu mu?