Sevde11 Kızlar yarin kontrol için gidecegim de sabah ilaci icmeden mi baktırmam lazım bilgisi olan var mı?
Otherozge Sevde11 doktorum tiroid degerlerine bakılcagı gun içme dedi ,kan alındıktan sonra yut dedi.yanında getr canım yutma.kanını alsınlar ondan sonra yut.bnım öyle yuttum diye kanım alınmadı
Eylulpera Sevde11 bende içip gittiğim için kanım alinmadi içmeden git yaninda götür kan verince içersin
tugbadurmaz34 Sevde11 ben aç gidiyorum kan verdikten hemen sonra orada içiyorum çünkü düzenli kullanmak gerekiyor
Mervecik08 tugbadurmaz34 ilaçı içmediğiniz gün oldu mu acaba ben ilacı içtikten 20 dk kadr sonra istifra ettim acaba ilaç gitmiş midir diye düsünüyorum
tugbadurmaz34 Mervecik08 Hayır hiç ihmal etmedim dikkat ettim hep değerlerime 1 den fazla alınmıyor kustuysanız yarın içersiniz bugün daha içmeyin
Mervecik08 aslanmommy kaçıncı haftada ilaç kullanmaya başladın ☺️ Allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsiin inşallahh 🤲🏼
Hatice-Beer Sevde11 İçme tahlil verir vermez içersin bende kullanıyorum 125lik doktor ac ve ilacı yanında bulundur demişti bana tahlil verince içersin