Pamuk Cagla2323 O haftalarda da öyle degerlendirmeler yapılamaz. Hormonlar karışık bir sistem.Bebek sağlıklıysa sadece o baz alınır.
Cagla2323 Pamuk bende coraspirin kullanıyorum inşallah iyi olur hepimiz için herşey sağol canım benim