Merhaba kızlar 6+2deyim bi kaç gündür göğsüm süt doldu ağırlaştı, ağrı sızı normal diye biliyorum ama süt dolmasını ilk gebeliğimde yaşamamıştım, memeyi kestiğimden hemen sonra hamile kaldım acaba onunla alakası olabilir mi, fikirlerinizi merak ediyorum teşekkürler hanımlar🌸