Tugbatje 5 hafta karnında birşey hissetmek için çok erken canım . Kese bile 5. Haftada ultrasonda görülemeyebiliyor. Hamileliğin başlarında gaz- şişkinlik çok oluyor muhtemelen ilk hamileliğinde o rahatsız ediyordur seni. Göğüslere gelince de her hamilelik bir olmuyor ki ben mesela ilk hamileliğimde hiç bal dönmesi yaşamadım , bunda bal dönmesinden şüphelenip test yaptım 🤗