Bebek düşündüğümüzde kontrol amaçlı kadın doğuma gitmiştim ve hemen folik asid başlattı hiçbir zararı yok. Planlı gebelik bile olsa ne zaman olacağı belli değil ben hamile kalmadan 6 ay önce başlamış oldum bebeği öğrendiğimizde doktorum daha yüksek mg önerdi ona geçtim ve 13. haftaya kadar kullanmaya devam ettim. Tüm doktorlar planlı gebeliklerde korumayı bırakınca başlanmasını tavsiye diyorlar süpriz bir gebelik ise de hemen başlatıyorlar. Bebeğin gelişimi için çok çok önemli doktorunuz ne derse ona güvenin :) Beslenmeyle de güzelce desteklersiniz zaten