Merhabalar kızlar 29 haftaligiz çok hareketli olan bebeğim son 5-6 gündür nerdeyse hareket etmiyor geçen ay yine böyle olmuştu bekledim düzeldi hareketleri tekrardan yoğunlaştı ama bu sefer değişmedi nerdeyse etmiyo gibi şüphelenip hastaneye gittim geç olduğu için ultrason yoktu nst ile baktılar ama haftası daha erken olduğu için kalp atışlarını net alamadı ebe 100-110 la atıyordu ancak o kadar alabildi makine.Kanamamda yok ama yinede de çok korkuyorum tekrar gitmeli miyim bazı kişiler yeri daraldığı için etmiyordur diyo bilgisi olan yaşayan var mı bunu??