Ben de böyle durumları anlamıyorum hanımefendi tıbbi sorunlar yaşıyorsunuz burada ki sağlıkçı insan sayısı beş parmağı geçmez herkesin yaşadığı durum aynı sebepten dolayı olmayabilir bu tür durumlarda kendinizi ve bebeğinizi tehlikeye atıyorsunuz şuraya yazana kadar ambulans çağırıp acile gidin.