Kızlarr oğluşumu doğurdum.Doğumdan önce çok korkuyordum doğurmak istemiyordum o derece korkuyordum varsa sorularınız sorun cevaplarım.Benim hamileliğim en başından beri kötü geçti o yüzden o kısımları anlatmayacağım doğum öncesi çok fazla sorun yaşadım ama sezeryan doğum çok iyi geçti çok rahattı ameliyat sonrasında zorlandım biraz ama o kadar olur çok büyük bir ameliyat sonuçta sezeryan:) Bu arada oğluşumuza Ömer Yusuf ismini verdik biz eşimle eski isimleri seviyoruz sizce nasıl olmuş ismi biz çok beğenerek koyduk sürekli olarak iki ismi aynı anda kullanacağız.normalde tek isim seviyoruz ama kararsız kaldık ilerde beğenmezse seçenek olsun dedik🌸