Tugce889 Doktorunuz bir şey dedi mi? Benim kızım 16 aylık emziriyorum hala doktora sormayı unutmuşum. 5 haftalık hamileyim. Bir sakıncası var mı?
Nnoktaa Tugce889 bu konuyu gebe okulunda özellikle ebemize sormuştum. Hayır hiçbir sıkıntı olmuyor. 6. Aydan sonra zaten ek gıdaya başlıyorsunuz. Dilediğiniz gibi gerekirse doğuma kadar emzirebilirsiniz 🥰
Sergul1425 Tugce889 arkadaşım hamile bebeği 7 aylıktı doktor doğuma 1 ay kala emzirme yi bırak demişti ona yeni doğan için ilk gelen sağlıklı süt açısından demiş
2bebislianne Bebeğim 11 aylık Hamileyim 7 buçuk aylık emziriyprum bi problem yok şimdilik doktorum emzireblilirsn dedi