Arkadaşlar merhaba,
Yarın tam 9 haftalık olacağım nasipse. Az önce pembe renkte bir kanamam oldu ama çok değil lekelenme gibi. Sonra devam etmedi.
Doktorumu aradım normal takip edelim tekrarı olacak mı dedi.
Tecrübe edilenler paylaşabilir mi gerçekten normal mi ?