defneeoz27 Kızlar iyi akşamlar bugün tam 10 haftalık olduk ve yarın doktor kontrolüm var sizce aç mı gitmeliyim tok mu herhangi bir tahlil isterler mi doktor bir bilgi vermedi ama kararsız kaldım bende açlık tokluk önemli mi ya da
tugbadurmaz34 defneeoz27 ben her zaman aç giderim çünkü glukoza da bakıyor birde idrar da veriyorum o yüzden uyanır uyanmaz aç susuz ve sıkışık giderim
defneeoz27 tugbadurmaz34 10 haftalıkken bakıyorlar mı glukoza falan ilk hamileliğim çok bilgim yok bu konularda da
Dudu123 defneeoz27 bende geçen hafta gittim herhangi bir test olmadı tam 10+1 dimi haftaya da ikili test için çağırdı okadar
Kadis07 Meralsunasezen canım 11 haftada yaptırdım 2li tarama testini 11 14 hafta arası diye biliyorum ben