damlanur940 Merhaba kızlar Öncelikle iyi akşamlar Ben 3 aşılama ile hamile kaldım. Bugün 3 hafta çok şükür Beta HCG yükseliyor. Ama şunu sormak istiyorum Gebeliğin ilk haftalarında bel ağrısı kasık ağrısı karın ağrısı yaşayan var mı korkmalı mıyım ?
Gmzesr damlanur940 korkma canım gayet normal zaten gebeliğin en büyük belirtileri etkenleri yazdıkların
Minikgebe damlanur940 durum gayet normal, aksine anneler bu belirtilerden sonra gebelikten şüpheleniyor 😊 endişelerinizi anlıyorum sağlıkla kavuşun bebişe🫶🏻
Birbebekk damlanur940 bende 5 haftalık hamileyim.cok.bel.agrilarim.oluyor eğer kanaman. Felan yoksa dert etme rahim.buyudugu için normal.o.agrilar
Kiwitoveannesi damlanur940 ben karin ağrısı çok çektim çok normal gebelikte olabilir ikinci gebeligim ikisinden bdl ağrısı karin ağrısı maf etti ama sonradan azalıyor son haftalar başlıyor bebek büyüdüğü için
amayinedeiyiilerledim damlanur940 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼 bol bol dinlen, ağır kaldırma, rafta bi şeylere uzanma, ağır şeyleri itme ve çekme. Korkulacak bir şey yok bebeğin yerleşme aşamasında o da korkuyordur belki sakin olmaya çalış ☺️