Alpalpr Bugün çıktı sonucum 361 normal midir. Son adet tarihine göre bugün 5 haftalık olarak gözüküyor
Baycam İki günde bir iki kat artması lazım sağlıklı gebelik diyebilmek için cuma günü tekrar kan verin yine aynı saatte aynı yerde
Duyguerbasbozkaya Merhaba ayın 28 inde gebelik testim pozitif çıktı. Son adet tarihim 3 kasımdı. Dün sabah kan ve idrar tahlillerim yapıldı. Bugün çıkan sonuçlarda doktor temiz oldunu söyledi sonuçların 4-5 haftalık dedi ve betahcg 454 normal mi bu durumda acaba ??