Ayy hemde nasıl🤦🏻♀️ şuan 9+4 haftalığım. 5+6 haftalıkken ilk kontrolüme gitmiştim muayeneden önce hemşire tansiyonumu ölçtü benim tansiyon tavan😂sonra çıktığımda bütün korku endişe gitmişti ve tansiyonumda normale döndü🥰 Bu cumartesi 2.kontrolüm var ve aynı heyecan,aynı korku ve telaş sardı tüm bedenimi…