Merhaba arkadaslar hafif bel ağrılarım vardı bugün agri biraz artınca devlet hastanesine gittim 3 cm açıklık var dedi. Beni kadin dogum doktoru olmadığı için başka hastaneye gönderdiler. Ben de eve geldim agri beklemek için . Acaba hastaneye gitmem mi ne düşünüyorsunuz? Hafif bel ağrısı var sanci yok bir de yürümekte zorluk çekiyorum