Merhaba benim adetim 5 gün gecikti ve bende test yaptım evde ikinci çizgi çok hafif şekilde çıktı zaten eşimle korunmayı bırakalı çok olmamıştı her neyse ben kan verdim ayın 4 ünde kanda beta 9.7 çıktı çıktığı gün benden kahverengi lekeler gelmeye başladı ve koyu renkte kan geldi aynı adet olur gibi bugün doktora gittim doktor kan istedi tekrar bugün ayın 6sı bugünde beta 28.90 çıktı doktor cuma günü tekrar kan vermemi istedi doktor biraz bekleyelim bakalım dedi hiç bu durumu yaşayan oldu mu aranızda ?