-Yasar-123 benim doktorum çok iyi bir doktor riskli hamileligimi de onda geçirdim dogumumu da onda yaptım hayatımı kurtardi o kadar memnunum ki kendisinden herkese öneriyorum 🧡 çevremde kimi yonlendirdiysem hep memnun kaldı. İlk bakışta sert ve ters gibi gözüküyor yapısı geregi 😅 1-2 muayeneden sonra alışıyorsun aslında çok esprili çok iyi bir doktor. Doğum yapalı 1 buçuk sene olacak hala bir sıkıntım olduğunda mesaj ile soru sordugumda döner cevap verir. Arkadaşım şuan kendisine gidiyor ne zaman istersen mesaj atıp aradığında müsait olduğunda hemen dönüyor. Allah razı olsun ondan 🤲🏻