Arkadaşlar kendim şuan 14 haftalık hamileyim bu zamana kadar hep kendimi kız diye düşündüm erkek ihtimalini hiç düşünmedim çünkü hep kız olucak diye düşünüyordum ikinci gebeliğim ilkinden çok farklıydım misal tatlıya karşı hiç bir isteğim yoktu hep ekşi ve tuzlu, sağ tarafım ağrıyordu ilk zamanlar , surekli uyku halindeydim vs. anliyacaginiz kız diye yordum hep sonra bu instagramdaki melek denen tahminciye attim utroson resmini iki kez kız dedi ben tamam artık kız kesin dedim sanki görmüşüm gibi :D herneyse bugün gittim ve kocaman ortada Erkek ashsh tabikii üzülmedim elhamdülillah evlat evlattır ama hayatımın şokunu yaşadım sizede tavsiyem görmeden kesin hayaller kurmayın kimseyede inanmayın tüm hurafeler yalan zaten iki şans var ya kız ya erkek olcak sağlıklı sıhhatli olsunlar Rabb’im bize bağışlasın yeter :)