Banuuuuu https://mutluresim.com/image/nEgf3i](https://). Adetimin üzerinden 23 gün geçti yarın ya da öbür gün adet olmam lazım ama dayanamadım erken gebelik testi yaptım ve böyle çıktı
tugce-97 Hayırlı olsun 😊 bende 1 ay önce böyle ogrendim silik çizgi kan verdim 2 haftalik dedi 🥰 Bebiş gelio size deeee
tugce-97 gulayyy-00 ben düzensiz olan birisiyim normal de ama kullandığım uygulamaya göre 4 gün gecikmişti testi bir tık erken yaptım merakımdan erken yaptığım için silik çıkmış çizgi. Sonra da hemen kan verdim öyle net öğrendim zaten 🤭