Buzprensesi Hilaalc 29. Haftaya kadar bir kaç gün net hissedemediğim bile oldu. Hareketleri düzensiz diye üzülüp stres olmayın ben çok gereksiz korkutmuşum kendimi
Mervettas Hilaalc ben sürekli hissediyorum dinlenirken zaten hiç durmuyor şuan yatakta burada post okuyorum ve hiç durmuyor 😄 ayaktayken de hissettiğim oluyor yolda giderken evde iş yaparken ama tabi ki dinlenirken daha çok hissediyorum.6.ayla birlikte sanki daha da hareketlendi
Gozdecaner Hilaalc normal aslında ayaktayken veya aktif hareket ediyorken hem başka şeylere odaklı oluyoruz hemde zaten hareket halinde sıvısının içinde de sarsıntı halinde olduğu ıcın genelde uyuyor oluyorlar
Cucu_01 Nazkryk yarın 27 haftalık olacağım inan hergün farklı bazen kıpır kıpır bazen sakin bebişim bende çok endişe ettim korktum ama normal inan ❤️😊
Nazkryk Cucu_01 Canım benim çok sağol❤️🙏🏻 Rabbim bu heyecanlarımızı sağlıkla nihayete erdirsin inşallah vakti geldiğinde
Cucu_01 Nazkryk amin amin inşallah ilk annelik ilk heyecan korku hepsi oluyormuş valla rabbim hepimizin sağlıkla almasını nasip etsin ❤️❤️
Zeytop 23.haftadayim 19dan beri hissediyorum son 2 haftadır daha sık ve belirgin. Yürürken hareketliyken arada ama her yemek yedikten her tatlı yedikten sonra dışarıdan hissedilecek vurma şeklinde hareketlerini hissediyorum sıklıkla.
_Sevgi_ Ben çok fazla hıssedemıyom acaba kendımı çok mu işe kaptırıyom bebek hareketlerı çok azaldı eskıden tekme attıgı zaman çok sert vururdu sımdı öyle degıl ben çok korkuyorum vallaha bı sıkıntımı var diye