Yonca_26 Kizlar selam 12+2 haftalik hamileyim bir kac haftadir ara ara sari renkte akintim oluyo sizce normal mi hamilelikte öyle olmasi 2 hafta sonra doktor kontrölüm var doktoruma söylemelimiyim yardimci olursaniz sevinirim🫶
A12_S07 Yonca_26 doktoruna şöyle test falan yapar ama inan ben en başından beri çekiyorum 29 . Haftadan selamlar
birmeleginannesi_ Yonca_26 benim 5 haftadayim ogrendigimden beri var valla bir haftadir sürekli ama benim şeffaf bazen süt rengimsi geliyo sürekli her gün çamaşır değiştiriyorum
ZeyHus33 Yonca_26 enfeksiyon oluyor bende 2 çocuğumdan bu yana enfeksiyonun var hamile olduğumu öğrenmeden önce gittim ama enfeksiyon ilacı yazdı kullanmadan ilaçları hamile olduğumu öğrendim 6 haftalık smdi gidince yine soylucem ilaç yazarsa artk böyle akintilar genelde enfeksiyon veya gebelikten oluyor
Maryhoney Yonca_26 bendede başından beri var idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik yeni bitirdim 19. Haftada yeni yeni duzeliyor antibiyotik kaşıntı yaptı şimdide onla uğraşıyorum
Yonca_26 Eyvz ayni bende öyle🙈internette arastirdim enfeksyon yaziyo biraz korktum insallah bende de önemli birsey degildir
Yonca_26 birmeleginannesi_ ilk haftalarda öyle olmasi normal zaten ilk belirtiler arasinda yogun akinti olarak geciyor ilklerde benimde öyleydi de simdi ara ara yogun sari akinti oluyo 😏