mina-1723 ben iki senedir yaptırıyordum. Doktor olarak da özel kliniğe gidiyorum doğum için sadece iki hastaneyle anlaşmalı normalde geçen sene bu hastanelerde özel sağlık sigortası geçiyorken bu sene kaldırmışlar aralık başı yenilenmişti ben de şans eseri anlaşmalı hastanelere baktım ve göremedim yani hem sigortaya para verdim yenidem hem de hastaneye ödeyeceğim. Özellikle öncesinden de yaptırıyordum sigortayı ama şans işte