Merhabalar, benim doktorum kendisi. 2019da ilk doğumumda birlikteydik şu anda 2.hamileliğimde de birlikteyiz. Şu an tüp bebekte de çalıştığı için randevu olayını en az 1 ay önceden halletmem gerekiyor çok yoğun çünkü onun dışında zaten canım doktorum kendisi