Merhaba hanımlar, şuan 11 haftalık hamileyim. Bundan önce 2 kere bebek kaybım var. Bu sefer herşey yolundaydı hiç bir problem yokken dün akşamdan beri kanamam var ilk an ki gibi aktif kanama rengide değil. Günde zaten 2 kere progestan içiyordum doktorum onun haricinde birşey vermedi sadece yat kalkma dedi. Oturduğum yer doktoruma uzak olduğu içinde kanama yok olmadan yolculuk etmemde sakınca gördü napıcam bilmiyorum. Yine de yarın görneye gitmeyi istiyorum. Çok korkuyorum lütfen dua edin evladımı zamanında sağlıkla bende kucağıma alayım 😔🙏🏻