Merhaba arkadaşlar ben 24 gün önce kürtaj oldum, 13. Gün doktoruma kontrole gittim herşey güzel temiz artık ilişki için yasak yok dedi. Korunmak istemediğimi söyledim çünkü düşüğümün sebebi belli oldu. Kan pıhtılaşmam var . Sen istiyorsan psikolojik olarak hazırsan rahim temiz beta 0.5 deneyebilirsin dedi kendisi benim 7 senelik doktorum ilk doğumumuda o yaptı. 15. Gün yumurtlama akıntım geldi ve o günü değerlendirdim şuan üstünden 9. Gün geçti ve inanılmaz bi ağrı var sanki adet olacakmışım ama olamıyorum gibi , sağ kasık ağrım var. Bide dümdüz yatınca bacaklarım sızlıyor. Bunların hiç biri yoktu bende. Yeni bir gebelik mi yoksa adet mi olacağım? Test yapsam daha erken çıkmaz diye yapmak istemiyorum. Benim gibi olanlar varsa yazarsa çok sevinirim