TerapistAnne Hanımlar 30+5 deyim. Kemikler gevşiyormuş hormonlardan. Üstüne basıyorum. İncinme gibi görünüyor. Evde kas gevşeticiler var ne kullanayım ? Hamilelikte bu tarz bir krem kullanan var mı ?