mydeno13 mydeno13 ben özel de de Fatih hoca nın hastayım oda çok iyi ilk doğumum da ona oldum 2. Çok pahalı suan hastane 18.300 diyotlar medsstar
cigdem7006 mydeno13 bende fatih hocanın hastasıydım ama çok pahalı oldugu için devlete gectim malesef
RM0 Arkadaşlar peki bu 4d ultrason var renkli detaylı ultrason değil bebeği renkli bir şekilde görüyorlar onun için gittiğiniz bir yer varmı çok pahalı söylüyorlar 🙄🤦🏻♀️
cigdem7006 mydeno13 canım benim usg ye göre bir hafta geriden geliyor işte 39+4 usg ye göre gelmedi kızcem daha bekliyoruz devlette 42ye kadar beklerim dedi