Kbryldz08 senınki acil olmus ozman. O doktorla konus hocam siz ne zaman girebilirsiniz o güne verir misiniz diye konus. Ona göre ayarlıyor.
Ben normal dogum yaptım 2. Bebeğimi yine normal beklıyorum da. Kuzenım sezaryan yaptı birde hastanede herkesle konusuyorum. O sekilde yapıyorlar