Fatma13cengiz Regl 7 gün geçti 3 test yaptım çift çıktı kan verdim sonucta hiç bir şey yazmıyor sabah 9 da verdım hiç birşey yazmıyor sonucu açıklamadı mı yoks yok mu https://mutluresim.com/image/nEeNWs
Fatma13cengiz 1prensesannesi__ çıktı canım e nabıza girip pdf yap dedi birisi öyle yaptım çıktı https://mutluresim.com/image/nEgz7i
Mine38 Hangi hastanede yaptırdıysan googleden hastane adı tahlil sonuçları yaz ordan gözükür .e nabıza geç düşüyor canım .sonucu bize de bildir inşallah vardır
Fatma13cengiz Mine38 çıktı canım bir arkadas e nabız pdf yap dedi yaptım çıktı https://mutluresim.com/image/nEgz7i
1prensesannesi__ Fatma13cengiz tebrikler pozitif hatta baya baya pozitif annesi el sallıyo minnoş 🤗🤗🤗
Fatma13cengiz Mine38 amin dua ediyorum Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲🤲🤲❤️
Fatma13cengiz 1prensesannesi__ 😊😊😊❤️❤️Allah herkese nasip etsin inşallah saglıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️