gamzosgamzos G12s_18 ek korunma yapmıyorsanız hamile kalma olasılığı var mesela 1.sene kontrole gittiğimde spiralimin kaydığını öğrendim ek korunuyorduk yoksa hamile kalabilirdim 🤦
Aytnnn Deri altı implant daha iyi koruma sagliyormuş inşallah 2ci hamiləlik bittikten sonra düşünüyorum