Gamze_048 Tesekkur ederim, ilk gebeliginizmi daha once burada dogum yaptınız mi ? İlgi ve alaka nasildi peki
Temmuzmucizesi26 Gamze_048 hayır doğum yapmadım henüz ama şehir hastanesinin normal doğum odasını da sezeryan odalarını da gördüm çok güzel bakımlı. Tuğba hocaya da en baştan beri gidiyorum neredeyse şehir hastanesindeki doktorların tamamını da denedim ama en çok tuğba hocadan memnun kaldım çok ilgili güler yüzlü