Beybiliboy Merhaba arkadaşlar ben de doğum hikayemi yazmak istedim.. eşim yurtdışında çalıştığı için o gelmeden doğum olacak diye son günler iyice strese girmiştim eşim tam 40. Haftaya girdiğimiz de geldi. Ve eşimin geldiği gece ağrılarım girmeye başladı ama sabaha kadar eşimi uyandırmadım sancılarım 10 dk da bir giriyordu daha sonra sabah 5 e doğru iyice sıklaştı eşimde uyandı bu arada 2 gün önce nişanım gelmişti zaten kahvaltımızı yaptık evi toparladık ve çıktık nstde sancılarım 100 lerde çıkıyordu açıklık 2 cm di yatışım yapıldı akşama kadar kendi sancımı çektim açılmam 3-4 cm ancaydı ve çatı biraz dar dedi doktor ve bebekte kanala inmedi mecburen 8 çeyrek gibi sezeryana alındım spianal anestezi ile 20:28 de bebeğimin sesini duydum Allaha çok şükür , sonra biraz sırt ve omuz ağrım oldu sık sık ağrı kesici iğne yapıldı ama bebeğim sağlıklıya herşeye değer şimdi 8 günlük olduk , 10 kilo almıştım 7 si gitmiş benimd ağrılarım azaldı baya . Rabbim bekleyen herkesi sağlıkla yavrusuna kavuştursun ben sonuna kadar normal istemiştim ama kısmet böyleymiş olmayınca olmuor Allah hayırlısını versin. 😍🙏🏻❤️