270910 3+3 te kan verdim beta 4080 di.Aradan 1 hafta geçti şimdi bulantım çok fena.Çok erken değil mi yahu :( Kese+kalp atışı için 7.haftada gitmeyi planlıyorum.Bulantı fena ama parmak atsam kusarım ama boğazım acıyor öyle de napacaz bilmiyoruum.
1prensesannesi__ 270910 erken yumurtlama görmüssunuzdur normalde 6. Haftada baslar ilk 2 haftayi atarsak 4 haftadir anne karninda olan bebek bulanti yapar demek adetten hemen sonra yumurtladin döllendi bebek tam 4 haftadir karninda canım olabilir hcg de yüksek cikmis zaten ben 3+5de kan verdim 71 cikti hcg
MomsE 270910 benim 7. Haftamda başlamıştı bulantılar herkeste farklı olur erken başlamış erkenden biter inşallahhhh çok çok zor geçiyor çünkü hep öyle gidecek sanıyor insan
ZeyHus33 270910 benim 6 haftalık ben hala migdem blanmiyor acaba nie hamile oldundan beri sadece migdem blaniyor gibi ama gelmiyor tuaf bende sorun galiba 🤣🤷🏻
270910 Cinarsaitinannesi Tek bir gün korunmadık 5 kasımdı tarihe bakmıştım haftasından eminim ama bilmiyorum ki yüksek olabilir diyorlar
Cinarsaitinannesi sinemdengiz evet benim de aklıma ikiz mi diye geldi erken yumurtlamis olsa bile yuksek bir değer
270910 1prensesannesi__ 5 kasımda korunmadık tek o gün eminim haftasına ama beta bazen yüksek çıkabiliyormuş ya anlamadım bende ama bulantı fena başladı ilaç almakta istemiyorum ama dayanmazsam alacam artık
270910 MomsE Çok zorlanıyorum ben de açken daha kötü ama yemek yapmaya da halim yok bulantıdan yiyince de kötü aman aman
Cinarsaitinannesi 270910 ama canım ilişki gününe göre değil son adet tarihine göre hesaplanır son adet tarihin ne? Bir de belirtiler herkeste farklı seyreder benim ikinci hamileliğim belirtisiz geciyor
1prensesannesi__ 270910 doktoruna danisarak kullanabilirsin canım gecmis olsun benim daha baslamadı keske hic baslama bi dogumdan bi bulantıdan korkuyorum 🤣
MomsE 270910 4 ay aynıydım mutfağın aklıma gelmesi yetiyordu çıkarmam için ama geçiyor geçmeyecek gibi geliyor da 😅
270910 Cinarsaitinannesi Son adet tarihimde 1 hafta öncesi yani o zaman 4+3 beta 4000 lerde şu an 5+3 oluyor sata göre
Cinarsaitinannesi 270910 zaten ultrasonda net çıkar haftasi ama son adetini sorarlar yine doktorlar yine de betan çok yüksek ikiz olabilir ☺️