Meri94 Kızlar meraba 8 haftalık hamıleyim. Tahlıllerımde ıdrar yolu enfeksıyonu cıktı dusuk veya erken dogum rıskı olusturdugu ıcın doktorum gebelıkte kullanılan bir antibiyotık recete etti. Ama ben ılk 3 ay nolursa olsun ılac kullanılmaması gerektıgını duymustum .korkuyorumda . Bu sekılde ılac kullanıp zarar goren varmı acaba
Alp-oyku123 Meri94 ilaç kullanmadım ama mutlaka doktorunuzu dinleyin.muhakkak ki hicbir doktor gebeliği riske atmaz.gecmis olsun şifalar diliyorum