Defnes-Mom Güzel annelerim merhaba. Haftanızda bebeğinizin hareketleri nasıldı? Ben aşırı hareket hissediyorum ama çok da korkuyorum. Bebeğimin hareketleri mi, kasılma mı, toplanması mı diye. Gözüme uyku girmiyor, hareketinden giremiyor :)
gizem050601 Defnes-Mom Bende şuan 31.haftadayım da benim de aynı şekilde bu şekilde hareketli olması normal mi diye düşünüyordum bende
Defnes-Mom gizem050601 o kadar tedirgin oluyorum ki beni sallıyor yan yatarken o derece vuruyor. Az önce sordum bi hemşireye, bu bizim için çok daha güzel bişey dedi. Hareketli olması iyi olduğunu gösteriyor dedi.
gizem050601 Defnes-Mom Aniden öyle kuvvetli geliyor ki bende korkuyorum sonra korktuğuma gülüyorum garip ama bir o kadar da güzel bir his 🤗