Kızlar 6 aydır deniyoruz her ay kesin hamileyim deyip kendimde bir belirti bulup gün saydım. Olmadı tabi. Ama bu ay saldım biraz, hem 2 güne bir değerlendirme kuralına uymadım. Canımız ne zaman isterse o zaman oldu. Hem de şuan hiç bir şey hissetmiyorum kendimle ilgili. Ne dersiniz olmuş mudur?