Kızlar tam 76gun önce düşük yaptım 28 gün önce 1kerelekelenme yaşadım başka adet gormedim bugün tam anlamıyla adet oldum sizce bu ay doktora gidip tedavime başlamalı mıyım doktor 2 ay sonra görüşelim demişti ama 2 ay zarfında adet falan olmadım hiç dedigim gibi ne yapmalıyım eğer doktora gidersem aşılama yapilcak gideyimmi gitmiyimmi daha önce bı dr gitmiştim rahim güzel bı sıkıntı yok demişti