sasha Açlık şekerim için sekiz buçukta etlik şehir hastanesine gitmem lazım, ama evim oraya çok uzak, sağlık ocağına gitsem açlık şekeri için kan alirlar mi?
Birsen56 sasha benim ilg gebelik için oan bakmaya gidcektim sabahına bende baya kan almışlardı ozaman açlık şekeeimede bakmışlardı bende bilmiyordum sadece gebelij üçin kana bakcaktım deperim kaç diye sonra dr dedi sen gelirken ne yedin şekerin çok yüksek dedi bende çok açtım 1 dilim kavun yemiştim😂 bakıyorlar yarın sabah yine gidcem gel kan değerlerine bakcaz izlemün var dedi busefer aç gidcem siz hemşireyi arayın sorun gitmeden
mervemurat16 sasha evet bakıyorlar açlık tokluğa hatta şeker yüklemesi bile yapılıyor sağlık ocağında
miniskesi sasha açlık şekerine bakıyorlar. benim gittiğim sağlık ocağı tokluğa bakmıyor ama açlık şekerine bakıyor