Bskylmz_06 Cumartesi günü 40 haftam doluyor Pazartesi doktor yatış yapıp fitil ve suni sancı vereceğini söyledi bu şekilde doğum yapan varmı
Alexab Bskylmz_06 ay benim de doluyor cumartesi doktorla konuşucaz acaba ne diyecek ben de böyle yapacağını tahmin ediyorum. Merak ediyorum. Özelde mi olacaksınız?