Aslinuur 9+3 teyim aşırı derece midem yanıyo afedersiniz sanki çok yemek yemişim gibi geyirme geliyo halbuki açım yani bu belirtiler ilerleyen zamanda olmuyor muydu sizlerde durum nedir
aslhnkrts9 Aslinuur bende o haftalar da dehşet mide yanmam oluyordu şurup vermişlerdi bi kaç kere içince düzeldi
Petrichorers Aslinuur mide yanması genelde mideyi boş bırakınca da oluyormuş asit üretiyormuş az ve sık öğünler yapabilirsiniz