halisemzrk Kızım olucağını öğrendim 14. Haftada değişmez dedi doktor ama herkes değişir diye korkuttu değişen oldumu hiç aranızda 14 haftadan sonra
Songulcuk27 Değişmez canım şu zaten herkes yokmu hep onlar bilirler keşke onlar doktor olsaymış benimki 12 haftalıkken söyledi hepde öyle kaldı yani
halisemzrk Songulcuk27 içimi rahatlattın canım her kafadan bi ses çıkıyo sürekli sordular doktor söylemiyomu diye söyledi değişir diyolar
busratasci- @halisemzrk bana 14+2 de %85 kız dedi 17+2 de erkek cıktı cıkıntı fotosuda gosterdı detaylı ultrasonda emin olcam insallah. detaylıya kadar bekleyın