umran43 hamileliğin son zamanlarında aşırı terleyen varmı gebelik şekerimde var onun etkisi olabilir mi saç diplerimden dahi su gibi ter akıyor yasayan varmı böyle
1s1e1d1a_ umran43 şekerim vesaire yok 37+2 oldum yaklasik 35.haftadan beri geceleri bı kalkıyorum su içindeyim üzerimi değiştiriyorum mecburen
Baahar4549 umran43 Bende şeker yok ama 34. Haftadan beri günde 3-4 kez sıcak basıyor, aşırı terliyorum. Özellikle geceleri çok çok terli uyanıyorum.
umran43 1s1e1d1a_ 36+5 teyim şuan aynı şekildeyim dr norml oldugunu söylüyor genede tedirgin oluyorum
umran43 Baahar4549 aynı yım bnde aşırı terlemenin normsl oldugunu söyledi dr genede tedirgin oluyor insan
1s1e1d1a_ umran43 tedirgin olma bebeğin hareketleri iyiyse senin ekstra bı rahatsızlığın yoksa Allahım sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insAllah 🤲
Ozr42 Benim 31. Haftadan beri var. 33+2 yim. Sıcak basması terleme bi anda geliyor. Şekerim yok galiba normal şeyler .